اجاره بوم گردی باغ خاطره ها بهشهر

(تعداد بازدید: 1110)   مازندران ,  بهشهر ,  لوجنده  کد اقامتگاه: 204016
شروع از  1000000 تومان

اقامتگاه بوم گردی باغ خاطره ها در روستای لوجنده شهر بهشهر استان مازندران واقع شده است. این اقامتگاه در 62 کیلومتری شهر گلوگاه و 63 کیلومتری شهر بهشهر قرار دارد. اقامتگاه در زمینی به مساحت 300 متر و زیر بنای 120 مترمربع در 1 طبقه بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 25 گردشگر را دارد.
سوئیت دارای 3 اتاق اقامتی (36، 15، 12 متر مربع)، آشپزخانه (12 مترمربع) و تراس (30 مترمربع) بوده که اتاق ها بهم راه دارند. سوئیت بصورت تخت خواب و کف خواب بوده، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام در همکف ساختمان واقع شده است.
سوئیت دارای یک تراس بزرگ می باشد که چشم اندازی بی نظیر رو به جنگل و کوه های اطراف دارد و همچنین نشستن در آلاچیقی که در حیاط میان گلهای رنگارنگ و زیبا واقع شده آرامشی توصیف نشدنی برای گردشگر به ارمغان می آورد. فاصله اقامتگاه تا سوپر مارکت و نانوایی 100 متر می باشد.
روستای لوجنده شهر بهشهر بخاطر دارا بودن آب و هوای خوب و معتدل و جنگل های بسیار زیبا، انبوه و فراوانی که دارد بی نهایت زیبا و دلنشین می باشد که گردشگران زیادی را خصوصا در فصل بهار و تابستان پذیرا می باشد. از جاذبه های طبیعی و تاریخی اطراف این اقامتگاه می توان به آبشار سورک دره (15 دقیقه)، چشمه او دوزه (30 دقیقه)، امامزاده پیرمشتی (5 دقیقه)، پارک جنگلی توسکا چشمه (1 ساعت و 15 دقیقه)، آغوزدره (1 ساعت و 15 دقیقه)، تالاب میانکاله (2 ساعت و 5 دقیقه)، مجموعه تاریخی عباس آباد (1 ساعت و 50 دقیقه)، غار التپه (1 ساعت و 55 دقیقه) و کاخ صفی آباد (2 ساعت و 5 دقیقه) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
1000000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو بوم گردی باغ خاطره ها بهشهر

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 25 نفر

سوئیت شامل 3 اتاق (مبلمان، تلویزیون، 2 تخت سینگل و سرویس کف خواب)، آشپزخانه با امکانات آشپزی، سیستم گرمایشی بخاری گازی و به دلیل موقعیت جغرافیایی فاقد سیستم سرمایشی می باشد. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو بوم گردی باغ خاطره ها بهشهر:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید